اعتراض مدیر مسئول روزنامه حدیث کرمان به شکایت از این روزنامه

 

مدیر مسئول روزنامه حدیث کرمان از حکم جلب خود، به خاطر درج مطلبی در سالهای گذشته، خبر داد.

مهدی شجاعی صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه حدیث کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا )منطقه کویر ، در مورد حکم جلب خود گفت: دیروز( 12 بهمن )، اکیپ پلیس اجرائیات به دفتر حدیث کرمان آمدند تا من را به شعبه 2 بازپرسی دادسرای کرمان ببرند.

وی افزود: گویا نامه ی عریضه یک شهروند کرمانی سالها پیش در زمان دولت سابق در حدیث کرمان چاپ شده که اکنون ( سال 87 ) آموزش و پرورش کرمان شاکی گردیده است.

مدیر مسئول روزنامه حدیث کرمان تصریح کرد: طبق موازین قانونی بایستی همان موقع جوابیه صادر می کردند تا چاپ شود که این کار را انجام ندادند و همچنین در همان سال به دادگاه مطبوعات مراجعه می کردند تا با حضور هیات منصفه به این امر رسیدگی گردد.

شجاعی بیان کرد: رئیس جمهور فعلی و قبلی دستور داده اند که دستگاه های دولتی با طرح شکایات ، مزاحم مطبوعات نشوند و باتوجه به دستور رئیس جمهور فعلی و سابق چرا دادسرا بدون رعایت قوانین ، بدون توجه به نحوه قوانین مطبوعاتی، بدون توجه به مرور سالها از چاپ نامه یک شهروند امروز اقدام به حکم جلب مدیر روزنامه نموده است.

وی یادآور شد: روزنامه حدیث کرمان اولین نشریه استان بعد از انقلاب است که 24 سال سابقه انتشار دارد .

شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سردبیر روزنامه عوض شده، بایگانی مطالب چاپ شده دور ریخته شده، کادر تحریریه عوض شده و دسترسی به هیچ سابقه ای نیست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد