بگو چند کیلویی تا بگویم چند می‌ارزی ؟!!

 

 * نام محفوظ

هنوز فراموش نکرده‌ایم چه کسانی شخص آقای هاشمی رفسنجانی را زیر سئوال بردند و او را تخریب کردند. همانهایی که امروز سینه برایش چاک می‌کنند و هماورد می‌طلبند، پیش از این او را مورد اهانت ها و تهمت ها قرار دادند؛ یک زمان او را عالیجناب خاکستری لقب دادند و همین نشریات در پیتی هم با آب و تاب به آن پرداختند. امروز او را شیر پیر خطاب می‌کنند، اف بر این  سیاست که واقعاً پدر و مادر ندارد و حیف از شخصیت‌هایی که بازیچة سیاست های شما می‌شوند.

ادامه مطلب ...

ما کرمونیا ادب داریم!

 

 

*ص ـ انجم شعاع  

    ما کرمونیا ادب داریم. احترام سرمون می شه، مادرامون زبونشون به دعا و ثنامی چرخه نه به نفرین. ما کرمونیا صبر و استقامت داریم. ذکر لبامون شکر و سپاسه نه چز چز کردن و به زمین و آسمون بد و بیراه گفتن. ما کرمونیا آسمونو ریسمونو به هم نمی بافیم تا عقده ی دلمونو وا کنیم . ما کرمونیا مثل بعضی ها نیستیم که از جای دیگر می آیند! از سادگی مردم این دیار بهره می برن و یه قرونشون میشه دو قرون. نون و نمک این مردم را می خورن و به جای اونا حرفای نامربوط می زنن... 

ادامه مطلب ...

مردم ایران رئیس جمهور تحمیلی را نمی‌پذیرند !!!

  

*حجه الاسلام محمدعلی محسن‌زاده 

تیتر فوق تیتری است که پایگاه اطلاع رسانی ائتلاف اصلاح طلبان استان کرمان در تاریخ 21 /10/ 87 سایت خود را به آن مزین کرده است!

ادامه مطلب ...

کدام طرف جنگ غزه را برد؟

  

 *محمد خواجوئی

پس از تصمیم کابینه اسرائیل مبنی بر آتش بس یکجانبه در غزه و پذیرش مشروط آن توسط حماس اینک این سوال مطرح می شود که براستی پیروز این جنگ بیست و دو روزه کدام طرف بود؟اسرائل یا مقاومت؟

ادامه مطلب ...