رمز پویایی انقلاب اسلامی تکیه بر ارزشهای بشردوستانه است

صاحب امتیاز و مدیرمسوول روزنامه واقعه  گفت: رمز پویایی انقلاب اسلامی تکیه بر اصول و ارزشهای بشردوستانه در عرصه سیاست خارجی و مردمی بودن مسوولان در عرصه داخلی است.

محمدصادق طاهری بیان کرد: ‪ ۳۰‬سال است که مخالفان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی به کانونهای قدرت غرب پناه برده و طی تبانی با بیگانگان سعی در تضعیف و تخریب جایگاه ایران را در حوزه‌های مختلف دارند.

وی در گفت و گو با ایرنا افزود: این روندی است که برخی از کشورهای غربی به ویژه آمریکا را تحت تاثیر قرار داده تا سه دهه به انواع توطئه‌ها متوسل شوند تا بار دیگر بر سفره ثروتهای این مملکت بنشینند.

او با بیان اینکه در این مدت توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری شکست خورد تا انقلاب همچنان پا برجا بماند، آخرین و پیچیده‌ترین توطئه دشمنان را برشمرد و گفت: هدف اصلی توطئه دشمنان این است که افراد را جذب و با دادن وعده حمایت، آنها را وادار به تمکین کنند.

این روزنامه‌نگار به روند زیر سلطه درآمدن سران برخی از کشورها اشاره و بیان کرد: آنان تمام موجودیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی کشور خود را در اختیار قدرتهای استکباری قرار داده‌اند.

مدیرمسوول روزنامه واقعه هدف از این اقدام چنین کشورهایی را تحکیم پایه‌های قدرت خود و فریب ملتهایشان بیان کرد.

وی افزود: آنان غافل از این هستند که دوره بیداری ملتها آغاز شده و این نوع تعامل تصنعی و متعفن دیگر برای ملتها ارزش ندارد.

او گفت: مردم کشورهای در حال توسعه به دنبال حاکمانی هستند که بضاعتهای ملی را در پشت پرده‌های فریب تقدیم بیگانگان نکنند.

این روزنامه‌نگار افزود: جمهوری اسلامی ایران و شخصیتهای فرهیخته کشور طی ‪ ۳۰‬سال گذشته بیگانگان و قدرتهای طمعکار را از خود ناامید و در مقابل آنها ایستادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: کافی بود رییس جمهور کشورمان که عشق به مردم در تمام وجودش جاری است در سفرهای خارجی خود فقط یک بار به قدرتهای بیگانه چراغ سبز نشان دهد، در این صورت او را در حد یک قدیس مورد ستایش قرار می‌دادند.

او گفت: اما می‌بینیم که دکتر احمدی‌نژاد به عنوان فرزند امام و شاگرد رهبری با در نظر گرفتن خداوند و ملت تمام رنجها، جفاها و اهانتها را به جان می‌خرد اما هرگز حاضر نمی‌شود امانتی را که مردم در اختیارش گذاشته‌اند فدای خواسته قدرتها کند.

وی تاکید کرد: ملت آگاه ایران می‌داند تا زمانی که سکان هدایت انقلاب در دست مقام معظم رهبری و مسوولیت اجرایی بر عهده اسوه صبر، مظلومیت و مردم دوستی است قدرتهای استکباری هرگز نخواهند توانست توطئه‌های خود را اجرا کنند و عده‌ای را بخرند و به قدرت برسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد