رسالت واقعی مطبوعات عمل کردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری است

صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه واقعه  گفت:عمل کردن مطبوعات به رسالت واقعی، عمل کردن به رهنمودهای رهبری است.

محمد صادق طاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) منطقه کویردر خصوص نقش جامعه مطبوعاتی و اهل قلم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت :یکی از ویژگی های اصلی انقلاب اسلامی این است که بعد از 30 سال هنوز ارتباط خود را با مردم و با پایگاه های مختلف فکری و اجتماعی حفظ کرده و صرفا در چنبره ی خواص گرفتار نشده است و پروسه ای که حقیقتا مطبوعات و جامعه اهل قلم نقش موثری در تحقق آن داشته و خواهد داشت.

وی افزود:اکنون بعد از 30 سال از گذشت انقلاب اسلامی و بعد از انتشار صدها نشریه بازهم مشاهده می شود که عطش فکری برای اخذ مجوز و نشر مطبوعه ای جدید در جامعه وجود دارد.

طاهری در ادامه گفت:سیاه نمایی برخی نشریات ریشه در نا آگاهی سیاسی آنان دارد زیرا هدف اصلی آنان رساندن جناح مورد نظرشان به اریکه قدرت است اما متاسفانه به خاطر همین نا آگاهی ،بدترین شکل تقابل را انتخاب کرده اند و به سپاه نمایی روی آورده اند .

صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه واقعه در ادامه مطلب فوق افزود:از نظر آنان هر کاری در این مملکت صورت می گیرد نه قابل تعریف ،نه قابل انعکاس ،نه قابل بحث ،نه قابل نقد و ... فقط در خور تخریب است واگر این ها ذره ای به بنیانهای انقلاب اعتقاد داشتند ،حاضر نبودند دست به این سپاه نمایی و تخریب گسترده بزنند و ما فعلا این بی اعتقادی را ناشی از نا آگاهی تلقی می کنیم یعنی سپاه نمایی را هم با سیاه نمایی تفسیر نمی کنیم

وی اظهار داشت :عمل کردن مطبوعات به رسالت واقعی خود یک نشانه بیشتر ندارد و آن هم عمل کردن به رهنمودهای رهبری است رهنمودهای ارزشمندی که تبلور نیازها ، بایدها و نبایدهایی است که از سوی یک دیده بان صادق صادر می شود و عمل به آنها به معنای رسیدن به هدف آن هم بدون ذره ای خطا است رهنمودهایی متنوع در عرصه های سیاسی ،دیپلماسی ،نظامی ،فرهنگی و... که از اصلیترین مخاطب رهنمودهای فرهنگی رسانه ها و مطبوعات می باشد

طاهری در پایان یادآور شد:ارزیابی عملکرد مطبوعات توسط مردم انجام می شود و این ارزیابی خود را در مقاطع مختلف نشان می دهد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد