مراسم تودیع و معارفه رییس جدید ایرنا در کرمان برگزار شد

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان روز یکشنبه  گذشته در آیین تودیع و معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان گفت: آنچه امروز مردم فلسطین را عذاب می‌دهد آتش رسانه‌ای است.

حجت‌الاسلام"ابوالقاسم علیزاده" افزود: جریان رسانه‌ایی حاکم شدیدتر و سخت از هجمه‌های زمینی و دریایی صهیونیست‌ها به مردم مظلوم فلسطین است.

به‌گفته وی، متاسفانه گلوگاه رسانه‌ای امروز جهان در دست صهیونیست‌ها قرار دارد.

وی، وظیفه امروز رسانه‌ها در برابر جریان‌های رسانه‌ای صهیونیستی را سنگین عنوان کرد و افزود: در این جنگ نابرابر، صداقت رسانه‌ها می‌تواند بیشترین تاثیر را در جریان‌های صورت گرفته داشته باشد.

حجت‌الاسلام علیزاده، قلم به دستان امروز عرصه‌اطلاع رسانی را میراث داران انقلاب اسلامی و شهدای آن دانست و بر حریت و آزادی رسانه‌ها در عرصه اطلاع رسانی تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: خارج نشدن از مرز صداقت و راستی و نیز ایستادگی در برابر ناحقی از ویژگی‌های مهم قلم به دستان پاک و آزاده می‌باشد.

حجت‌الاسلام علیزاده به فعالیت‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان کرمان اشاره کرد و گفت:تلاش‌های صورت گرفته از سوی ریاست قبلی این رسانه ملی در استان قابل تقدیر است.

به گزارش ایرنا، مدیر کل اخبار استان‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این آیین به جریان‌های رسانه‌ای انجام شده در آغاز قرن ‪ ۲۱‬اشاره کرد.

"یزدان حقی" بیان کرد: در ابتدای ورود به قرن ‪ ۲۱‬همه براین باور بودند در قرن جدید شکل مبارزات و فعالیت‌ها تغییر خواهد کرد در حالی که بروز حوادثی چون ‪ ۱۱‬سپتامبر، جنگ افغانستان و عراق خلاف این ادعا را ثابت کرد.

وی، حرکت رسانه‌ای را حرکتی عنوان کرد که واقعیت‌ها را آن چنان که وجود دارد ثبت می‌کند.

حقی باتاکید براینکه فعالیت خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی بر سه‌اصل سرعت، صحت و دقت استوار است، افزود: وظیفه این رسانه در واقع بیانگر رویدادها و انعکاس واقعیت‌های جامعه است.

وی، پوشش فعالیت‌های صورت گرفته در دولت نهم و انعکاس تلاش فعالان عرصه سازندگی کشور را از دیگر وظایف این رسانه ملی دانست.

حقی با اشاره به جایگاه مطلوب خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان در کشور، از زحمات و تلاش‌های "شاهین فرشاد" رییس سابق این خبرگزاری در استان تقدیر و تشکر کرد.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این آیین اقدامات دولت نهم در استان کرمان را قابل تقدیر عنوان کرد.

"احمد سعیدی" بر بیان عملکرد دولت نهم از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: این وظیفه فعالان رسانه‌ای است که اقدامات انجام شده را بدون هیچ گونه اغماضی بیان کنند.

به گفته وی، تلاش‌های انجام شده در دولت نهم کشور را به کارگاه سازندگی تبدیل کرده است.

به گزارش ایرنا، درادامه این آیین "اکبر بهاروند" طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رییس جدید خبرگزاری استان کرمان منصوب و از زحمات "شاهین فرشاد" تقدیر به عمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد