ریش و پشم و افسار آقایان! در دست جنایتکاران است

 

 *سیدابراهیم یزدی

با گذشت یک هفته از تهاجم وحشیانة صهیونیست‌های جنایتکار به نوار غزه و کشتار صدها زن و کودک بی‌گناه و بی‌دفاع در این باریکة 360 کیلومتر مربعی، آنهم در بین کشورهای به ظاهر اسلامی و در جهان مدعی تمدن و انسانیت، تاکنون کوچکترین حرکت و واکنشی از سوی سران کشورهای به اصطلاح اسلامی صورت نگرفته و مردم این کشورها خصوصاً مصر و عربستان که قصد اعتراض و راهپیمایی داشته‌اند، با مخالفت و برخورد مسئولان کشورشان روبرو شده‌اند.

تنها در بعضی از کشورها حرکت های مردمی و حمایت از مردم غزه انجام شده ست.  قطعاً سران کشورهای مصر و عربستان که سر در آخور آمریکا و رژیم صهیونیسیتی دارند و از آن جنایتکاران با سکوت خود حمایت می‌کنند باید بدانند مانند همان جنایتکاران هم کیش خود منفور مردم مسلمان و دیگر بلاد جهان واقع شده‌اند. سر سپردگی سران به ظاهر مسلمان کشورهای عربی به حدی وقیحانه و ذلت بار است که تنها راه رهایی آن ها از این ننگ ابدی دوری از قدرت و سر در خاک فرو بردن است. ‌از طرف دیگر سران الازهر هم با انجام ملاقات با شیمون پرز رئیس رژیم سفاک و خون ریز اسرائیل علناً حمایت خود را از این پست مایگان اعلام کردند و با این حرکتشان حکم قتل و کشتار مردم مظلوم فلسطین را امضاء نمودند.

بعد از این همه فجایع حال کسانی هم که در داخل یا خارج از ایران به پیروی از این به اصطلاح مسلمان نماها و اقتدا به آن ها ، سکوت اختیار کرده و لب فرو بسته‌اند و گنگ و کر و کور شده‌اند و عقل و شعور خود را موقتاً کنار گذاشته‌اند ، باید بدانند که مثل اربابانشان منفور مردم آگاه ، وجدان های بیدار و دلسوزان ملل جهان خواهند بود.

 به هر حال این فاجعه غیر انسانی هم مثل جنگ 33 روزه لبنان با تأسی از سرور و سالار شهیدان حسین ابن علی (ع) با پیروزی مجاهدان فلسطینی به پیروزی ختم می‌شود انشاءالله و آن وقت رو سیاهی و ذلت ابدی برای آن هایی می‌ماند که رژیم صهیونیستی را حتی با سکوت خود یاری کردند.

وقتی که این مطالب را نگارش می‌کردم و عکسهایی را که شما هم می‌بینید، پی‌بردم که آقایان حق دارند! چون ریش و پشم و افسارشان در دست سفاکان و خون خواران دنیاست.

دیگر چیزی ندارند که بخواهند مردم مسلمان و مظلوم فلسطین را یاری و همراهی نمایند. در هر حال روزی همة اینها که مدعی اسلام داشتن هستند، در مقابل خدا و رسول خدا قرار خواهند گرفت و آنجاست که حضرت حق ، سزای این همه خیانت و خباثت را تقدیمشان خواهد کرد. انشاء‌الله    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد